2015 Rondje Noord-Europa
Grootse plannen hadden we voor 2015! Na twee IJsland pogingen, in 1997 en in 2005 planden we dit jaar een derde. Beide eerdere pogingen eindigden op de Faeroereilanden. In 1997 als gevolg van weinig wind en brandstof en in 2005 als gevolg van heel veel wind en slecht weer.
Dit jaar niet naar de Oostkust van IJsland maar naar Reykjavik. De heenreis zouden we met z'n vieren zijn. Twee zeilvrienden, die we al kennen uit onze Waarschip periode, zouden ons vergezellen. Als gevolg van aanhoudende harde westenwinden strandde ook deze poging en werd het Noorwegen.