Het rondje . . .

2015 Rondje Noord-Europa

Grootse plannen hadden we voor 2015! Na twee IJsland pogingen, in 1997 en in 2005 planden we dit jaar een derde. Beide eerdere pogingen eindigden op de Faeroereilanden. In 1997 als gevolg van weinig wind en brandstof en in 2005 als gevolg van heel veel wind en slecht weer. 

Dit jaar niet naar de Oostkust van IJsland maar naar Reykjavik. De heenreis zouden we met z'n vieren zijn. Twee zeilvrienden, die we al kennen uit onze Waarschip periode, zouden ons vergezellen. Als gevolg van aanhoudende harde westenwinden strandde ook deze poging en werd het Noorwegen.

Lees verder

 

Information

Op alle afbeeldingen rust een copyright!
U is niet gerechtigd delen van deze website
te kopieren of te vermenigvuldigen
op welke wijze dan ook

online bezoekers

We hebben 166 gasten en geen leden online

Zoeken