De Vaurien werd al spoedig vervangen door een 420, een boot met een heel ander karakter. Hoewel de foto's iets anders laten zien, zeilde ik deze boot vrijwel altijd alleen, voornamelijk in de grindgaten bij Roermond. Toen ik daar bijna het leven liet, omdat ik totaal uitgeput raakte bij het oprichten van de doorgekenterde boot werd het tijd om uit te zien naar een kajuitjachtje.



